Agnieszka Kaczorowska publicznie rozliczyła się ze swoich postów sponsorowanych. To dopiero bizneswoman
Odkąd w lipcu 2019 Agnieszka Kaczorowska urodziła córkę Emilię, którą wychowuje wraz z mężem, instruktorem tańca Maciejem Pelą, zmieniły się jej priorytety. Praca wprawdzie nadal jest dla niej ważna, ale teraz celebrytka pragnie się skupić przede wszystkim na macierzyństwie.
23.02.2020 | aktual.: 23.02.2020 21:50
Wciąż jednak jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych. A jako, że reklamodawcy wiedzą, jak ogromne są jej zasięgi (obecnie śledzi ją 325 tys. użytkowników), co chwilę się do niej zwracają, by pokazywała na Instagramie ich produkty. Ona zaś na to przystaje. Nie wszystkim się to jednak podoba – niektórzy wręcz nazywają ją słupem ogłoszeniowym.
Tancerka długo przymykała na to oczy, ale teraz postanowiła zabrać głos w sprawie.
Potem zaś przeszła do meritum.
Nie ukrywa przy tym, iż współpracuje z markami, czerpiąc z tego korzyści majątkowe.
Zdradza przy okazji, że praca influencerki wcale nie jest taka łatwa, jak mogłoby się wydawać.
Agnieszka Kaczorowska o reklamach na Instagramie
I jak na bizneswoman z krwi i kości przystało, dzieli się prognozami biznesowymi, dotyczącymi zamieszczania reklam w mediach.
Zaś do tych, do których te słowa nie przemawiają, celebrytka ma radę.
A ile Agnieszka Kaczorowska zarabia na Instagramie? Choć gwiazda nie podała konkretnej kwoty, to patrząc na jej zasięgi i popularność w internecie, tylko za jeden post sponsorowany może liczyć sobie od 12 tysięcy złotych w górę.
Zobacz także