NewsyNatasza Urbańska odpowiedziała na krytykę jej marki odzieżowej

Natasza Urbańska odpowiedziała na krytykę jej marki odzieżowej

Natasza Urbańska odpowiedziała na krytykę jej marki odzieżowej
Izabela Wodzińska
17.07.2015 17:28

Natasza Urbańska jest właścicielka odnoszącej sukcesy marki odzieżowej Mouses. Ostatnio zdradziła, że tworzy nową kolekcję - tym razem dla dzieci. To spotkało się z szerokim zainteresowaniem mediów i stylistów.

Biznes i projekty marki Mouses oceniła stylistka Dorota Wróblewska. Twierdzi, że każdy powinien zajmować się w życiu tym, co mu wychodzi najlepiej. Podobnie Natasza.

Jako osoba, która zajmuje się strategiami marek, proponuję zostawić projektowanie dla zawodowców. Szkoda czasu - napisała Dorota

Natasza od razu a swoim Facebooku wydała oświadczenie w tej sprawie. Poinformowała, że jest tylko prezesem marki, ale nie projektuje ubrań. To zostawia fachowcom. Nigdy nie podpisała się swoim nazwiskiem pod jakimkolwiek projektem. 

Odnosząc się do wypowiedzi stylistów, dziennikarzy i „specjalistów” od wszystkiego, informujemy: Natasza Urbańska jest PREZESEM Domu Mody Muses. Nigdy nie miała miejsca sytuacja, w której artystka podpisałaby się jako autorka danego projektu. Za nową odsłonę AW/15 oraz projekty do nowych kolekcji odpowiada dyrektor kreatywna marki Muses - Monika Gronowska. Powielanie niesprawdzonych informacji jest krzywdzące dla wszystkich wkładających serce i czas w powstawanie kolekcji. Jednym może się to podobać, innym nie, ale rzetelność zawsze jest w modzie - i to nie podlega dyskusji. Smutny natomiast jest fakt, że wprowadza się w błąd swoich odbiorców poprzez traktowanie portali plotkarskich jako wiarygodne źródło informacji. PS Mimo wszystko uważamy, że Pani Dorota pięknie wygląda w płaszczu z metką MUSES

Na końcu nie obyło się bez prztyczka w nos. Natasza umieściła zdjęcie Doroty Wróblewskiej w płaszczu projektu Mouses, w którym przyszła na pokaz marki. Hipokryzja stylistki czy konstruktywna krytyka?

Oświadczenie Nataszy Urbańskiej
Oświadczenie Nataszy Urbańskiej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także