Szukaj
Szukaj
Szukaj
Dziś piątek, 21.07.2017

Eurowizja 2017: Kasia Moś odwiedziła kolejny kraj. Fani konkursu zachwycają się Polką i porównują do zagranicznej gwiazdy [WIDEO]

Kasia Moś na Łotwie, w Rydze, Flashlight występ za granicą


Kasia Moś na Łotwie. Występ w Rydze

Trasa promocyjna Kasi Moś przed Eurowizją 2017 trwa w najlepsze. Gwiazda wczoraj gościła w Rydze. Podczas koncertu na Łotwie zaśpiewała swoją piosenkę Flashlight, z którą już 9 maja w Kijowie zawalczy o awans do finału konkursu.

Polka wystąpiła obok innych uczestników tegorocznej edycji Eurowizji w ramach koncertu Eurovision Pre-Party Riga. Miała na sobie piękną czarną suknię z prześwitującą górą i rękawami oraz kwiatowymi zdobieniami. Oprócz eurowizyjnej kompozycji wykonała również piosenkę Addiction, z którą rok wcześniej startowała w preselekcjach konkursu.

Występ Kasi Moś na Łotwie został nagrodzony brawami, a na portalach społecznościowych nieustannie spływają gratulacje. Fani Eurowizji zachwycają się także urodą Polki:

Zdolna, piękna i do tego niesamowicie skromna. Polska dawno nie miała tak pięknej reprezentantki. Trochę przypomina nam Shiri Maimon z Izraela (2005) – czytamy w jednym z wpisów

Przypomnijmy, że Moś w ramach eurowizyjnej promocji wystąpi jeszcze w Izraelu, Wielkiej Brytanii, Holandii i Hiszpanii.

Zobacz: UPS! Joanna Krupa wygadała sekret Kasi Moś! „Nie wiem czy już mogę powiedzieć, ale…”

Zobacz: Eurowizja 2017: Tak Kasia Moś zaśpiewała na Ukrainie! Mamy pierwszy zagraniczny występ [WIDEO]

Shiri Maimon z Izraela na Eurowizji 2005:

Kasia Moś na Łotwie. Występ w Rydze przed Eurowizją 2017

Kasia Moś na Łotwie. Występ w Rydze przed Eurowizją 2017

Eurowizja 2017: Występ Kasi Moś na Łotwie

Eurowizja 2017: Występ Kasi Moś na Łotwie

Czy Kasia Moś wygra Eurowizję 2017?



Komentarzy: 83


Gość | 30 marca 2017, 23:13

TROLUJ, TROLUJ DALEJ BIEDNA MYSZKO.


Gość | 30 marca 2017, 19:03

Do Gościa z 29 marca 2017, 20:39. To tylko potwierdza, że jeśli nie jesteś członkiem rodziny Katarzyny, to masz jakieś chore obsesje. Dziewczyna i zachwyca się skromnością i wątpliwej urody inną kobietą. Obecnie są miliony osób zdolnych i pięknych… To nie wystarczy. Moś jest nijaka, więc gwiazdą nie zostanie.


Gość | 30 marca 2017, 14:13

Widzę, że co chwila piszesz sam/a do siebie. To dopiero schiza. Nikt nie reaguje na twoje durne wpisy, to co jakiś czas musisz się wszystkim przypomnieć. Lecz się póki nie jest za późno. Współczuję Moś takich stukniętych fanów.


Gość | 30 marca 2017, 13:23

A to ta wariatka trolica, co to się niby podaje za fankę Michała, dalej hejtuje Kaśkę na wszystkich forach :D:D:D Faktycznie chore.:D


ula | 30 marca 2017, 08:41

Skończyłam z Kasią.Jest dla mnie niewiarygodna.Skromność i sesja w playboju.Otumanione pieski ze schroniska i prawa zwierząt.Nie kupuję tego.Bez mojego wsparcia i tak ma dużą lepszą pomoc ze strony naszych mediów niż nasz reprezentant z tamtego roku. Odsłuchałam piosenek z Rygi.Nie mam porównania jak wypadła tam na tle innych.Nie chce mi się.W 2016 przesadziłam siedząc na internecie non stop i śledząc reprezentantów poszczególnych krajów. Addiction męczy uszy,Latarka niby ładnie ale irytuje.


Gość | 29 marca 2017, 22:04

kasia , wielka obrończyni zwierząt czyżby?? Sama opowiadała że do nagiej sesji wykorzystali psy ze schroniska, przecież to meczenie psychiki zwierząt. Dla takiego zwierzęcia to ogromny stres , zresztą widać po pysku ze pies jest zestresowany i nieszczęśliwy, Do takich sesji faszerują psa żeby był spokojny i to taka niby wrażliwa osoba, a praktycznie tutaj wykazała się brakiem empatii wobec zwierząt to obłuda z jej strony, dla niej nie ważne są te zwierzeta, a raczej pieniądze i popularność jaką na tym zbiła.


Gość | 29 marca 2017, 21:57

Po co w ogóle z tą wariatką rozmawiacie? Nawet nie wiadomo, czy jest fanką Michała. To może być zwykły troll. Wkleja te same hejtujące posty pod każdym niemal artykułem dot. Kaśki i innych wokalistów. Po co tracicie czas?


Gość | 29 marca 2017, 20:39

to do MNIE! z 14,36 (hehe)… a to nie ‚list miłosny’, bo jestem dziewczyną i to nie kochającą inaczej (hehe)… lubię kasię (nie Katarzynę, bo skoro chce być kasią, to jest kasią, tak jak kayah jest kayah, nie katarzyną, a doda jest dodą, a nie dorotą i jeszcze parę innych), doceniam jej talent i urodę )…tak ją widzę i już, a co do nagiej sesji, to chyba jakoś specjalnie nie ‚zgorszyła’ maluczkich… nie jest wyuzdana, nie lata po scenie z gołym zadkiem, nie eksponuje biustu, nie opowiada o swoich romansach i bzykaniu w dziwnych miejscach i to nazywam skromnością:) cokolwiek wymyślisz i tak nie zmieni to faktu, że jest skromna i nienachalna, utalentowana i poważnie traktuje to, co robi, ale nie narzuca się… bo skromność, to nie tylko zapięta po szyję bluzka


Gość | 29 marca 2017, 18:04

Do gościa z 29 marca 2017, 14:36. Ty nie tylko jesteś fanem, ale osobą blisko związaną z Katarzyną (bo to jest mocno dorosła kobieta). Nie zachwalaj tak namiętnie, bo przesadzasz. Chcesz napisać list miłosny, to napisz jej to na prywatne konto. „Piękna?” kwestia gustu. Co do ścianek… Po co jej ścianki, gdy już nago przedstawiła się w Playboyu. I to jest skromność?


Gość | 29 marca 2017, 17:31

Sama jesteś trollem. Jak nie znasz znaczenia słów, to ich nie używaj, bo to wstyd, żeby dorosła osoba nie wiedziała, że boruta to diabeł zamieszkujący podziemia zamku w Łęczycy. No chyba, że masz 12 lat, toby wiele wyjaśniało w temacie twoich durnych wpisów.


Gość | 29 marca 2017, 16:59

Mam wrażenie, że choć Michał ma wielu rozsądnych fanów, w tym mnie, to niestety, ale jakaś fanka Michała to trolica. Kurna, nie rób boruty. Po co wałkujesz ten temat????? Ciągle piszesz to samo. Chore.


ula | 29 marca 2017, 15:50

Też chciałabym poznać ten lepszy głos w Polsce od Michała Szpaka. Jeżeli chodzi o Katarzynę,cóż miałam innego faworyta. Co mnie dziwi tutaj to to że fani Michała podbijają tu w tym miejscu wejście na stronę.I o zgrozo założyli jej fan club.Po co?


Gość | 29 marca 2017, 14:36

Kasia jest piękną kobietą! ma fantastyczny głos, znakomitą piosenkę świetnie wykonaną:) może nie jest faworytką, ale też nie będzie ‚w ogonie’… podoba mi się, że jest skromna, niezmanierowana i skupiona na swoich pasjach i nie są to bynajmniej ścianki, natarczywe lansowanie się i ‚kontrowersje’… jeśli będzie miała dobry repertuar, może naprawdę daleko zajść… jeżeli oczywiście nie zacznie rozmieniać się na drobne … moim zdaniem aktualnie najlepszy polski głos kobiecy! i najważniejsze, że (na razie) dziewczyna nie ma gwiazdorskich zapędów i celebryckich namiętności


Gość28 | 29 marca 2017, 10:40

jedyny sens po tych atakach maniakalnego fana Kaski jest taki że nie bedę jej wspierać


Gość | 29 marca 2017, 00:36

😀 No i teraz z sensem. Zatem niech Michałowi i Kasi wiedzie się jak najlepiej.


Gość | 28 marca 2017, 23:34

Przepraszam za pierwsze niedokończone zdanie, które nie skasowało się do końca:-) Miało być ostro, ale stwierdziłam,że nie warto. Muzyka powinna łączyć a nie dzielić:-)


Gość | 28 marca 2017, 23:31

A jednak obsesja:-) czyżby je

Tekst ze świstakiem lubię:-) Tylko akurat niestety nie trafiony:-) Życzę powodzenia w wspieraniu swojego reprezentanta eurowizyjnego i zazdroszczę tych wspaniałych emocji z tym wszystkim związanych. Znam je i wiem jak to jest:-)


Gość | 28 marca 2017, 23:00

A świstak dalej zawija sreberka….:D


Gość | 28 marca 2017, 22:57

Masz jakąś obsesję. Wczoraj dodałam dwa posty, dzisiaj mój pierwszy z godziny 20.15 , drugi poniżej Twojego a trzeci teraz piszę. Nie obrażam Ciebie, więc nie obrażaj mnie.


Gość | 28 marca 2017, 22:42

:D:D pisz Szpakofanko dalej te swoje posty co minuta, jako ktoś inny, :D:D Tak naprawdę w żadnym poście kogokolwiek tutaj nie ma, że ktoś nie lubi Szpaka. Nie każdy jednak musi się zgadzać z tobą, że to najlepszy wokalista w Polsce. Jesus, nie spotkałem się z takim przypadkiem fana, jak ty tutaj. 😀


Gość | 28 marca 2017, 22:37

Do xxn. Widać , że nie lubisz Szpaka. Czy jesteś fanem Kasi też nie wiem, bo swoimi komentarzami nie przysporzyłeś Jej fanów czy sympatyków przynajmniej wśród fanów Michała. To po co to robisz? Chcesz wspierać Moś to wrzuć parę pozytywnych opinii na interii, tam nikt nie porównuje Moś i Szpaka, jest dużo wulgarnych wpisów. Poczuj to co my fani Michała przerabiamy od długiego czasu i spróbuj zrozumieć . Jeśli ciągle tutaj próbujesz udowodnić jaki Michał jest zły i przekonać fanów do swojej teorii to marne nadzieje. Widać tylko jak bardzo Go nie lubisz. Nie musisz, ale nie musisz również Go hejtować. My będziemy wspierać i słuchać Michała, jeździć na Jego fantastyczne koncerty, zachwycać się Jego wokalem, a Ty będziesz słuchał Kasi itd. Czy musi nam się podobać to co Tobie?


Gość | 28 marca 2017, 22:29

Ja właściwie to nie wiem czy sie z ciebie i twoich głu pich komentarzy ,śmiać czy płakać. Cały czas w przeciwieństwie do ciebie mam jeden nick _ Gość, a ze duzo osób tu pisze pod tym nickiem to juz inna sprawa. Jeżeli nie jesteś tym gościem( co to niby przestał pisać) to nie możesz wiedzieć czy on przestał pisać czy nie – z logiki jedynka i na szynach. Idź spać bo przynudzasz.


Gość | 28 marca 2017, 22:22

:DDD i jeszcze jedno, już się gubisz Szpakofanko, hejtujesz już nawet fanów Szpaka, hahaha.


Gość | 28 marca 2017, 22:09

:DDDD Dziewczynko, ja nie muszę mieć żadnych nicków w przeciwieństwie do ciebie.:D Jaj mam ubaw z ciebie, tamten gość już dawno przestał gadać z tobą, bo nie ma sensu, a jaj mam po prostu ubaw.:DDD


Gość | 28 marca 2017, 21:58

znowu ( xnn i nowe nicki które przyjął) nie potrafi czytać ze zrozumieniem, chłopie naprawdę wróć do szkoły może tam nauczą cię czytać tak abyś coś pojął. Dziewczyna nie atakuje innych tylko odnosi sie do twoich ignoranckich wypowiedzi i tym samym do ciebie, inni ją nie interesują. Za to ty obrażasz tutaj wielu i skoro zacząłeś jałową dyskusję to ją skończ i nie strzęp sobie już języka. A co do słów cyt: „A czytałeś gościu, że to nie jest żadne fan Moś? Napisał wyraźnie. Ani fan Szpaka.” to jak ktoś czytał jego wypowiedzi to widać wyraźnie że to fan Moś , dziwnym trafem wychwala Moś, a hejtuje Szpaka cały czas kłamiąc,albo specjalnie albo nie ma pojęcia o nim i zmyśla na temat Michała, teraz gosciu tak pisze bo jak okazało się że fan club Kasi założyli fani Michała, to jest bardzo nie fer wobec nich, ale temu fanowi Kasi nie ma co wierzyć skoro kłamie, ja po tym wszystkim wypisuje się ze wspierania Kasi bo nie warto. Mam znajomych za granicą którym nie podoba sie piosenka Kasi ale prosiłam ich o głosy, teraz powiem ze nie warto, bo taka to jest wdzięczność Polaczków , drugiego zgnoić chociaż artykuł dotyczy tylko Kasi. Dziękuje za uwagę , a troll niech się nie dwoi i nie troi i nie zmienia nicków, tylko nich zajmie się swoim beznadziejnym życiem.


Gość | 28 marca 2017, 21:54

Oj widzę, że lubisz podkręcać atmosferę. Wyluzuj i zaakceptuj, że każdy ma swoje myślenie, swoich idoli, swój punkt widzenia i absolutnie nie musi być zbieżny z twoim. Jesteś takim ratlerkiem, który lubi kąsać po łydkach, ale nikt się tym zbytnio nie przejmuje.


Gość | 28 marca 2017, 21:52

:D:D:D Myślę, że ludzie nie mają tu co komentować, bo to komentowanie ciągle tego samego, ciągle jednej i tej samej Szpakofanki pod wieloma nejmami.:D 😀 Jesus, jak można być tak nawiedzonym.:D Ja tam lubię Szpaka, ale fak-tycznie to nieustanne strzępienie języka, że to najlepszy wokalista w Polsce, ba, niedługo usłyszę, że na świecie.:D TO przegięcie. W górę Szpaku, ale niektóre Twoje fanki to jednak chłopie problem.


Magda | 28 marca 2017, 21:40

To oświeć nas i podaj nazwiska tych talentów, których sam pewnie nie znasz ha,ha. w tym momencie ,bardzo plączesz się w swoich wypowiedziach,konkrety człowieku,a nie lanie wody.I masz rację Michał, to Nasz największy talent narodowy.


Gość | 28 marca 2017, 21:31

😀 maj,maj…..czytam i czytam i nie wierzę, ale wychodzi, że wychodzi na to że Szpak to jest nasz największy narodowy talent……:D, nie przeginaj dziewczyno albo chłopcze. Pytanie, kto jest niby tym talentem w Polsce większym od Szpaka, jest głupie samo w sobie.


Remix | 28 marca 2017, 21:23

Moje pytanie skierowane jest do Gościa z 28 marca 2017, 21:03


Remix | 28 marca 2017, 21:21

A kogo konkretnie !!!! masz na myśli, bo tu sporo osób się wypowiada, a większość anonimowo. Najlepiej podaj datę i godzinę komentarza, żebyśmy sobie nie łamali głowy.


Magda | 28 marca 2017, 21:16

Nie nakręcajcie się tak.W ubiegłym roku Michał reprezentował Polskę i naprawdę zrobił to godnie,Polacy mogą być z Niego dumni w tym roku jest czas Kasi Moś, która też ma dobry wokal,ale zobaczymy jak będzie na tle innych wykonawców,wszystko w swoim czasie .Przeczytałam tutaj ,opinie mało konkretną zresztą ,że jest wielu lepszych wokalistów od Michała.Naprawdę mocno się zastanawiam ,którzy to mogą być ,bo jakoś żadne nazwisko nie przychodzi mi do głowy.Gdybyś podał parę nazwisk byłabym wdzięczna,może rzeczywiście umknął mi jakiś wielki talent ?Ciekawe czy znasz wszystkie utwory Michała ,czy chociaż raz słyszałeś Go na żywo podczas koncertu .Na pewno nie ,bo gdyby tak było wiedziałbyś jak ogromną skale i piękną barwę głosu ma Michał.


Gość | 28 marca 2017, 21:03

aaaa…i dodam jeszcze jedno, nie ma to tamto, ale ta dziewczyna co non stop broni Szpaka i atakuje innych pisząc mejl za mailem może by tak dokładnie przeczytała co ludziska piszą. Wszyscy jakoś sensownie, czy to fani Szpaka czy Moś, a ta strzępi język nadaremnie.


Gość | 28 marca 2017, 20:51

A czytałeś gościu, że to nie jest żadne fan Moś? Napisał wyraźnie. Ani fan Szpaka.


Gość | 28 marca 2017, 20:15

Tutaj to ja widzę całkiem ciekawą wymianę zdań. Może niektórych poniosły emocje, ale to naprawdę ciekawe wypowiedzi zarówno jednej i drugiej strony. To co dzieje się na interii to dopiero hejt jest w stosunku do Moś. Do fanów Kasi mam jedno pytanie, czy wiecie, że Jej fan club założyli fani Michała? Zamiast wspierać się w tej nierównej walce na polskiej scenie muzycznej, gdzie liczy się tylko biznes-show to próbujemy za wszelką cenę udowodnić kto jest lepszy. Michał pokazał swoje możliwości i jest już znany, teraz czas Katarzyny. Co dalej będzie czas pokaże. Pozdrawiam wszystkich tutaj piszących.


Gość | 28 marca 2017, 19:44

przeczytałam od początku komentarze i powiem tak zluzujcie gacie. zaczął jakiś nawiedzony fan Kasi Moś , a teraz się dziwi, ze jest odzew– jest akcja , jest reakcja–dla niego Kasia to jak bożyszcze a to juz jest nienormalne , a wszyscy inni poza kasią to ble, wg niego lub innych fanów Kasi wszyscy sa nudni, źle śpiewają nie wystarczy dla niego pochwalić Kasi , ale jeszcze trzeba poobrażać innych pisząc głupoty ,bo niby hejtowanie innych sprawi że Kasia bedzie najlepsza, nawet dostało sie Carmell, Hovi star, Czeszce, wszyscy sie nimi zachwycali ale obsesyjny fan Kasi, każdemu będzie dowalał choćby to była nieprawda. Jak Czeszka była pod dźwiękiem i nudna, to Kasia dopiero przynudza – Czeszka pięknie śpiewała podkreślam śpiewała, Kasia w wielu momentach nie spiewa tylko sie wydziera.


Gość | 28 marca 2017, 19:41

Lolilola….co tu się dziejeeee…..???????:D:D Ja też widzę nawiedzoną fankę Szpaaakaa….:D


Gość | 28 marca 2017, 18:46

gościu zmieniłeś nick na inny i sam siebie bronisz ze piszesz logiczne argumenty??? ty w ogóle nie przedstawiasz argumentów, a logika twoja żadna – to dziecko w podstawówce potrafi bardziej logicznie myśleć od ciebie, pisza tu różne osoby dla twojej wiadomości.


Gość | 28 marca 2017, 17:15

Posłuchajcie, niepotrzebnie się kłócicie. Każdy ma swoje upodobania, a jak to się mówi „o gustach się nie dyskutuje”. Moim zdaniem wszystkiemu winne są te denne artykuły i jeszcze bardziej beznadziejne sondy. Co roku to samo: „czy wygra”. Każdy, kto interesuje się Eurowizją, wie, że to nie jest konkurs na wokal i piosenkę. To też jest oczywiście ważne, ale główne aspekty są zupełnie inne. Ten konkurs rządzi się innymi prawami. Czasami trudno przewidzieć, co się spodoba Europie i nie tylko (jeśli chodzi o głosy publiczności). Jury (także polskie) to zupełnie inna sprawa – szkoda czasu na rozpisywanie. Poczekajmy jeszcze miesiąc – po co te nerwy? Traktujcie to jako zabawę. Najlepiej będzie, jeśli po prostu nie będziemy nic komentować, za to zaczniemy ignorować głupie wypociny pseudo-redaktorów. Nabijamy tylko wejścia na ich stronach, a o to im chodzi. Nie dajmy sobą manipulować.


Mistral | 28 marca 2017, 16:27

Z Panią fanką od Szpaka to faktycznie coś nie halo. Można poznać z łatwością pisane teksty. Albo wszystkich wyzywa, albo pisze maniakalne teksty. Jaki jest sens udowadniania za wszelką cenę świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.


Gość | 28 marca 2017, 15:56

A ty myślisz, że jesteś wszystkowiedząca ? Że tu pisze w kółko 1 osoba ? Lecz się psychofanko Moś.


Gość | 28 marca 2017, 15:07

Ja nie wiem, jakaś fanka Szpaka faktycznie powinna coś wziąć na rozwolnienie. Gość pisze logiczne argumenty,a ta dalej pitoli.Daruj sobie, przekupa na straganie jesteś?


Gość | 28 marca 2017, 14:34

Carmell nie wszystkim się podoba i też nie generalizujcie. Na żywo nie trafiała w dźwięki. Piosenka dobrze się zapowiadała, ale potem szło to donikąd. Ciekawa piosenka, ale od początku wolałam Flashlight. Występ Moś był dla mnie po prostu lepszy wokalnie, wizualnie i piosenka bardziej w moim guście. Każdy lubi coś innego, nie przeżywajcie już tak. Bo przy każdej piosence można znaleźć zarówno zwolenników jak i antyfanów. Każdy ma prawo popierać kogo chce i nie musi się to wam podobać.


JK | 28 marca 2017, 14:29

Akurat to jest kwestia gustu, według Ciebie Czeszka i Izraelczyk mieli dobre piosenki i całą otoczkę, a mi się nie podobali. Czeszka nie trafiała w dźwięki, piosenka nudna, a sceneria zbyt kiczowata i jaskrawa. I jeszcze ten gest z włosami jak je rozpuściła – potrzebne to? Natomiast Izraelczyk to była tandeta. Jego wygląd, gestykulacja, sceneria, piosenka.. To było jak tanie emo po przejściach. Szczerze powiedziawszy to zazwyczaj piosenki, które mi się podobają plasują się bardzo wysoko. I wszystkie mają perfekcyjne występy – łącznie z efektami. Brak efektu to też efekt, musi być odpowiednie światło, makijaż, to musi być ładne. Każdy ma swoje zdanie, poczekamy i zobaczymy jak pójdzie Kasi. Co roku są kłótnie i nie tylko w Polsce, ale po prostu trzeba to olać. Każdy zgrywa eksperta, a będzie i tak zupełnie inaczej. Poza tym wyluzujmy, to tylko konkurs. Jest co rok, jak nie wyjdzie to spróbujemy za rok i tyle.


Gość | 28 marca 2017, 12:17

Carmell, która wygrała w televotingu oceniona została za granicą najwyżej. Ta piosenka i to wykonanie było najlepsze i tak tez uznano na portalach muzycznych, przede wszystkim piosenka świeża nowoczesna w porównaniu do piosenki Kasi. . Na scenie eurowizyjnej byłaby odpowiednia wizualizacja i wszystko tak jak trzeba. jak piszesz o efekcie scenicznym to nie zgadzam sie z tym , efekty mogą czasem pomóc, ale po ubiegłym roku widać , że niekoniecznie pomagają. Prawda jest taka ze na Eurowizji nie liczy się wszytko to co ty piszesz, przykłady można mnożyć z ubiegłego roku ile było b. dobrych piosenek , świetnie zaśpiewanych,z dobrymi wizualizacjami i innymi sztuczkami, a mimo to nie zajęły wysokiego miejsca np Hovi star: b.dobra: piosenka, głos, wizualizacje , akrobacje na kole, promocja na okraglo, to samo Czechy było wszystko głos piosenka, wizualizacje uroda promocja; mozna wymieniać i wniosek z tego taki jedyny i słuszny, że istotą jest piosenka i jej wykonanie, a nie żadne dodatki i wizualizacje, co z tego że zachwycano się akrobacjami na kole, co z tego ze zachwycano sie strojem czeszki , wizualizacjami, urodą, jak np czeszkę przebiła bułgarka w ohydnym stroju, który nawet wyśmiewano.


Gość | 28 marca 2017, 11:00

niestety xnn- to z tobą jest coś nie tak ,wypowiadasz się nie na temat – artykuł jest o Kasi , jesteś hipokrytą , bo niestety nie lubisz Szpaka, a wręcz odwrotnie , jak sie kogoś lubi to się go nie atakuje i nie wypisuje bzdur na jego temat nie mając zielonego pojecia a, ze nie masz to juz sam przed wszystkimi udowodniłeś. Niestety ani rozumem a tym bardziej logiką nie grzeszysz, podejrzewam że nawet nie wiesz co to jest logika, bo skoro u ciebie z logiki wynika ze ktoś moze być lepszy głosowo to widac na jakim poziomie jest rozmowa z tobą, wypadałoby do szkoły wrócić i uczyc sie solidnie matematyki, bo tu nie decyduje logika tylko talent i jeszcze raz talent , nie dziwota ze masz problemy z rozumieniem tego co czytasz skoro z logiką jesteś na bakier . W komentarzu była mowa o wokalistach obecnych na rynku w tej chwili w Polsce (żyjących i koncertujących) jakoś nikt nie pokazał takich możliwości jak Michał, wiec pisanie twoje że sa tez jest bez sensu, tak samo skale głosu ocenia sie po tym co ktoś wyspiewał na żywo a nie na zasadzie sa bo sa , ma bo ma. Michał pokazał co potrafi i to jest niepodważalne,zapewne nie słyszałeś go na koncertach, a to jest o tyle ciekawe, ze róznie na kazdym z koncertów interpretuje swoje utwory, to doda jakąś nowa wokalizę, to da inne zakończenie itd. Jesli chodzi o twoje zdanie na temat piosenki Michała to osobniki nieprzychylne M. z zagranicy jak usłyszeli piosenkę Michała na żywo stwierdzili ze ta piosenka ma wszystko i jest ponadczasowa i taka jest. I nie rób wstydu fanom Kasi bo z twoich komentarzy jasno wynika kogo jesteś fanem. Kasi niepotrzebni są tacy fani którzy atakują innych wokalistów.


JK | 28 marca 2017, 08:57

O co ta kłótnia? Jeden lubi czekoladę, a inny flaki. Jest to kwestia subiektywna, każdy ma prawo (nie)lubić kogo chce i nie musi tego argumentować. Co do Kasi i Michała – nie jestem ich fanką, choć uważam, że mają świetne głosy i co najważniejsze ładne barwy głosu. Ich piosenki jednak uważam za nudne i w przypadku Michała zbyt festiwalowe, a w przypadku Kasi zbyt przekombinowane. Nigdy nie wspierałam Polski na Eurowizji, ponieważ piosenki według mnie były dziadowe. Michał miał ciekawą (choć nie w moim guście) piosenkę i był świetny wokalnie, choć było kilka piosenek lepszych od Szpaka. Kasia natomiast ma kompozycję, która dla mnie osobiście jest najlepsza w historii Polski na Eurowizji. Zwłaszcza wykonanie na żywo w Polsce mi się bardzo podobało. Te mroczne wizualizacje z ptakami i jej „raperska” gestykulacja, również to jak w niektórych momentach wręcz krzyczała. Moment w którym grozi palcem i śpiewa „Bringing down your eyes in the sky” mnie rozwalił. To wykonanie było świetne wokalnie, wizualnie.. Piosenka była ciekawsza i bardziej energiczna niż w wersji studyjnej. Odniosę się również do Carmell, która wygrała w televotingu. To był mój drugi wybór, piosenka świeża i ciekawa, dobry i miły głos. Jednak uważam, że zginęłaby w tłumie. Dodatkowo na scenie nic się nie działo, scenografia, wizualizacja i choreografia właściwie nie istniała. A Eurowizja to nie tylko piosenka, a cały efekt sceniczny. Liczy się piosenka, sceneria, wygląd, gestykulacja, mimika.. Niech każdy głosuje na kogo chce. Ja na Kasię nie mogę, więc zagłosuję na Włochy, Portugalię, Francję i Wielką Brytanię. Kasi życzę jak najlepiej i przypominam, że nawet jeśli nie wygra to nie oznacza to porażki. Chodzi o to aby godnie nas reprezentowała i myślę, że właśnie to robi poprzez świetny głos, znajomość angielskiego, wygląd i przede wszystkim piosenkę. Pozdrawiam!


Lolek | 28 marca 2017, 01:41

Ha, ha, sorry, coś mi się tekst rozjechał. Miało być:
Pudło !!! Nędzny z ciebie psycholog. 2x się wypowiedziałem i nadal czekam na szczegóły od xxz, ogólniki to nie argumenty.


Lolek | 28 marca 2017, 01:39

Gość | 28 marca 2017, 01:11
Pudło !!! Nędzny z ciebie psycholog. 2x się wypowiedziałem i nadal czekam na szczegóły od xxz, ogólniki to nie argumenty.
ale jeśli ktoś się wypowiada stosując ogólniki, to drążę temat, bo chcę znać.


Gość | 28 marca 2017, 01:11

do xxn: Obawiam się, że ciągle rozmawiasz z tą samą osobą, co wcześniej tyle, że teraz podpisuje się innym nickiem.:D:D Możesz chyba sobie odpuścić tłumaczenie, bo zadaje ciągle te same pytania.:D


Lolek | 28 marca 2017, 00:55

Do xxn – nadal nie rozwiałeś moich wątpliwości. Co oznacza lepszy wokal od Szpaka? I nie chodzi mi o to, który tobie się lepiej podoba, tylko lepszy z punktu widzenia np. specjalisty od emisji głosu, bo tylko on może posiadać właściwą wiedzę w tym zakresie. Jeśli chodzi o polskie piosenkarki, to najlepszy wokal mają Steczkowska i Węgrowska – obydwie 4 oktawy, Górniak w tyle. A jak to jest u panów ??? Podobno jesteś w temacie.


xxn | 28 marca 2017, 00:28

Lolku, lubię Szpaka. Lubię Kasię Moś, ale nie jestem fanem, ani jednej osoby, ani drugiej. Podchodzę więc bezemocjonalnie. Oczywiście, że jest wiele głosów lepszych od Szpaka, bo jest wielu wokalistów i wokalistek różnych pokoleń lepszych głosowo od niego – to jest po prostu logiczne. Czy coś mu to ujmuje? Nie. Ale nie chcę podawać tych nazwisk, bo zaraz zacznie się ośmieszanie, utyskiwanie, itp. Michał jest na etapie rozwoju i dobrze, ale jest jeszcze wiele rzeczy do poprawienia. Wbrew pozorom, jak twierdzi tu jedna fanka/fan, nie ma tu nic z nienawiści do niego. Fajnie, że zajął dobre miejsce, ucieszę się również jak wysoko będzie Kasia Moś. A co do nowoczesnych piosenek – żyjemy w XXI wieku i taplanie się w styl festiwalu opolskiego lat 70. jest jemu i innym niepotrzebne. Współczesność nie musi oznaczać „umc, umc”, nowoczesność to m.in. świetna aranżacja, świetna produkcja. pozdrawiam


Lolek | 27 marca 2017, 23:57

Do xxn – na czym polega twoja konstruktywna krytyka Szpaka, bo niczego się nie dowiedziałem. Nie podałeś również informacji, którzy to polscy piosenkarze dysponują lepszym głosem od Szpaka. Pisanie „na okrągło” świadczy o braku wiedzy. Robisz dużo szumu, z którego nic nie wynika. A podobno jesteś znawcą. Ciekawe od czego.


xxn | 27 marca 2017, 23:49

Fanko Szpaka – przepraszam, ale chyba z tobą coś nie jest halo. Nie rób wstydu innym fanom Szpaka, bo nie zasługują na to. Szpak też nie zasługuje, bo sympatyczny facet. Jak na wykształcenie muzyczne, to pisanie, że Szpak jest obecnie najlepszym wokalistą na rynku ośmiesza nie tyle jego, co Ciebie. I naucz się, że konstruktywna krytyka to dobra rzecz dla wszystkich. Dalszą dyskusję z Tobą uważam za zamkniętą, bo nie jest na poziomie.


Gość | 27 marca 2017, 23:37

powinna jechać Aneta Sablik albo Doda, ta to ma ogień nie to co kaska


Gość | 27 marca 2017, 23:27

do xxn | niestety to nie jest twoja ani merytoryczna, ani obiektywna wypowiedź , ziejesz jakąś nienawiścią do Michała, co widac na kilometr. Artykuł dotyczy Kasi a ty zacząłeś hejtować Michała, bo to co piszesz to akurat mija się z prawdą, jak widac zielonego pojecia nie masz o nim, a zeby kogoś oceniać to trzeba mieć wiedzę , być na koncertach itd. I tu następna bzdura właśnie jak tak ocenisz Innych to świadczy tylko o tobie że ty na niczym sie nie znasz, a wydaje ci się że wiesz lepiej ode mnie na czym ja sie znam lub nie. Mam wykształcenie muzyczne i dobrze wiem co to skala głosu, zresztą o jego głosie wypowiadali sie wybitni znawcy w tej dziedzinie, jeżeli to negujesz to niestety jesteś IGNORANTEM i dalsza dyskusja z tobą jest jałowa. Na dzień dzisiejszy w Polsce nie słychać lepszego męskiego głosu od Michała i nie porównuj do śpiewaków operowych , bo nie o takich rozmawiamy, chociaż Michał zaśpiewa od ciężkich brzmień do opery.O promocji Michała głupoty piszesz, wystarczy popatrzec jak Kasia jest promowana, na ilu koncertach przed konkursem wystąpi , niestety dla Michała nie było pieniędzy na takie promocje i na wizualizacje jak widać dla Kasi sa więc tu nie ma nic do rzeczy twoja następna bzdurna wypowiedź czy jest sie w wytwórni> Michał nie miał i nadal nie ma promocji i wiem coś o tym, ale mimo bojkotu funkcjonuje i dobrze mu to wychodzi, kolejne bzdury to brak znajomości piosenek Michała, nie wiesz które piosenki on pisał ale kłapiesz jezykiem jak baba na straganie dla ciebie nie jest wazne co jest prawda a co twoim wymysłem. Michał pisał teksty piosenek ale właściwie nic ci po tej wiedzy które to były piosenki, bo przecież fakty cie nie obchodzą tylko obrażanie kogoś . Naucz sie czytać ze zrozumieniem artykuł i w komentarzach pisz na temat, a tematem jest Kasia. Skończ już te żenujące wywody bo sa bez sensu i wzięte z sufitu.


YYY | 27 marca 2017, 23:13

I po co te kłótnie między fanami Michała i Katarzyny. Michał pokazał na Eurowizji na co go stać . Trzecie miejsce w telewotingu to super jak na wykonawcę z kraju który jest bardzo nielubiany z wiadomych , politycznych względów. Niech teraz Kasia pokaże czy stać ją na lepszy wynik. Komu lepiej poszło to mozemy podyskutować jak już będzie po Eurowizji . Pożyjemy, zobaczymy . Po co obrażać jego lub ją ? Na scenie muzycznej jest dość miejsca dla nich obojga i każde ma swoich wiernych fanów. Oboje są mlodzi i utalentowani , szanujmy ich i życzmy szczęścia. Michał trzymał kciuki za Kasię i typował ją na zwyciężczynię preeliminacji ( widać że się zna) . Nie ma miedzy nimi konfliktu więc nie twórzmy my konfliktów.


Gość | 27 marca 2017, 23:00

Ludzie, przestańcie sobie skakać do gardeł, to jest tylko konkurs piosenki, a nie żadna sprawa narodowa. Nie ma obowiązku głosowania, a ci co zagłosują, to na tych, których piosenka lub wykonawca ich urzekną.
Jedni piszą jaka to Moś jest rewelacyjna, inni, że Szpak ma niemodny repertuar i taki sobie głos, bo inni mają lepszy. To ja bym chciała się dowiedzieć, co oznaczy termin nowoczesna piosenka. Bo jak się nie ma konkretnych argumentów, to niektórzy lubią szafować takimi abstrakcyjnymi określeniami. Ja słucham utworów, które mnie się podobają i nie interesuje mnie ich nowoczesność.
Czy Kasia Moś ma nowoczesną piosenkę, raczej wątpię i w dodatku brak jej refrenu. Utwór jest mroczny, może przez to ciekawy, ale czy to wystarczy ? Kasia ma dobry głos, ale w górnych partiach sobie nie radzi, stąd częste przechodzenie w krzyk. Jest ładną, inteligentną dziewczyną, potrafi się wysłowić po polsku i po angielsku, ogólnie robi dobre wrażenie, ale całość nie zostaje zapamiętana, czegoś tu brak. Pamiętajmy – ona jest jednym z 43 !!!!! wykonawców

Podobno w zeszłym roku wg notowań bukmacherskich konkurs miała wygrać Margaret. Podobno miała bardzo nowoczesny utwór Cool me down. Być może, ale to sieczka dla czternastolatków; czy ktoś poza nimi tego słucha? I okazuje się, że pomimo tego, że jest to tylko konkurs piosenki, a nie wokalu, jak wmawiano nam w zeszłym roku, to bez tego wokalu niestety ani rusz. Gdyby Margaret wygrała preselekcje i pojechała do Sztokholmu, to byłaby to największa kompromitacja polskiego reprezentanta na ESC. Bo gdyby wokal nie był ważny, to równie dobrze można by tekst wyrecytować z kartki w rytmie muzyki, dodać interesująca oprawę np. hologramy jak u Lazareva, dymiącą sukienkę jak u reprezentantki Szwajcarii, faceta z bębnem, kosmonautę, doniczkę na głowę itd.
Ktoś o nicku xxn napisał, że „Jest znacznie więcej głosów lepszych od Szpaka”. Nie znoszę ogólników, one nie przekazują żadnych informacji tylko sieją ferment. Poproszę o te nazwiska, chętnie poszerzę swoją wiedzę, bo lubię być dobrze poinformowana.
A tak na marginesie Szpak wygrał międzynarodowy ranking na najlepszy męski wokal na Eurowizji 2016.


Gość | 27 marca 2017, 22:40

Kamil wiem ze jesteś nadgorliwym fanem w stosunku do Kasi , ale tutaj przeginasz


Gość | 27 marca 2017, 22:37

komentarz na temat sSzpaka był hejtujacy i nie na miejscu przeciez tu jest artykuł o Kasi więc nie wiem jacy to fani Kasi zamiast skupic sie na niej to krytykują Michała i po co z zawiści , czy z innego powodu , jak wychwalacie kasie to nie atakujcie w brzydki sposób Michała, czemu cały czas sie do niego odnosicie jak wam nie pasuje to nie słuchajcie, ja nie słucham kasi bo jej piosenki są nudne, ty zapewne nie znasz piosenek Michała moze dwie i wydajesz opinie ja piosenki kasi przesłuchałam i wiele osób tak je odbiera i atakiem na mnie nie zmienisz mojej opinii.


Gość | 27 marca 2017, 22:31

A ja mam zupełnie inne wrażenie. Michał może być obrażany a każde inne zdanie na temat piosenki Moś jest odbierane jak brak patriotyzmu. Jeszcze na dodatek to ciekawe komentarze. Zarówno przed Michałem jak i przed Katarzyną długa droga, bo nie mają promocji jak niektóre pseudo gwiazdki. Tylko jest jedna różnica. Michał osiągnął sukces na Eurowizji i po niej . Kibicowałam Moś,ale ponieważ jestem zbyt roznamiętnioną psychofanką Michała, to ż namiętnością będę wspierać Michała:-)


Gość | 27 marca 2017, 21:35

Mam wrażenie, że niektórzy zbyt roznamiętnieni fani Szpaka mają jakąś jazdę obronną, bo w sumie jeden ciekawy komentarz na temat osoby Szpaka wyzwolił jakieś „szambo” w postach. Ludzie ogarnijcie się, naprawdę są znacznie lepsi wykonawcy od niego, tak jak i od Dody. Jak go bronicie, to nie atakujcie innych w brzydki sposób, bo to świadczy tym bardziej o tym, że ten ktoś miał rację. A poza tym litości, wsadźcie sobie te teorie spiskowe do …kieszeni. Zaraz się dowiemy, że Kasia Moś brzozę smoleńska rozwaliła.


xxn | 27 marca 2017, 21:21

Do Gościk: drogi fanie Szpaka, nie ka każdy musi być fanem albo hejterem Twojego ukochanego Szpaka albo fanem Kasi Moś, żeby się obiektywnie wypowiedzieć, a Ty zdaje się nie rozróżniasz obiektywnego komentarza od wypowiedzi właśnie psychofana Żeby było śmieszniej, właśnie zaprezentowałaś/eś ten drugi wariant. Niestety, nie masz też pojęcia od skalach głosów i muzyki. Jest znacznie więcej głosów lepszych od Szpaka, tak więc wyluzuj drogi fanie. Przed Szpakiem jeszcze długa droga, życzę mu lepszych, nowoczesnych piosenek i dalszego rozwoju, jeżeli chce pozostać na tym rynku, bo zasługuje na to. Tyle, albo aż tyle.


Gość | 27 marca 2017, 21:12

Kaska epatuje nagością???? a Doda nie epatuje nagością, czy tak??? HAHAHA!!!!


Gość | 27 marca 2017, 21:11

Lubienie Szpaka, czy NIELUBIENIE, nie ma tu nic do rzeczy? oj, chyba jednak ma! ale nie wnikam… Moś nie zrobiła kariery, bo lubi grać w reklamówkach i rozbierać się do gazetek dla panów? to chyba jednak wpadła w jakieś szpony, żeby nie powiedzieć bardzo konkretne (hehe) Tacy wokaliści (nie są grani), czyli JACY? tak bardzo utalentowani, jak Kasia Mos? sporo jest w kraju utalentowanych i tzw trudniejszych artystów (choćby brodka, komasa, koteluk…), którzy koncertują i wydają dobre płyty , działają też na rynkach zachodnich i jakoś nie narzekają, a pani tu coś o jakichś szponach (hehe) Kasia Moś w 2015 wydała płytę, z której nie wyszedł nawet jeden przebój (chyba, że czegoś nie wiem)… o ‚ubezwłasnowolnieniu’ Szpaka i ‚wolności’ pani Kasi pisać nie będę, bo nie wiem, jak sprawa wygląda…i jeszcze jedno: od kiedy to ‚bieganie w kapocie’, uniemożliwia z/robienie kariery? (nb wizerunkowo Szpak nie ma sobie równych) , każdy wybiera swoją drogę, więc mówienie komuś ‚nie tędy…’, to chyba trochę niemądre, co? 🙁 no i zawsze mi się wydawało, ze najważniejszy w śpiewaniu jest talent, cała reszta jest wtórna, utalentowany gość dzisiaj może śpiewać marne piosenki, a jutro wydać świetną płytę…czy nie?


Gość | 27 marca 2017, 20:17

Kasia Mos wcale mi się nie podoba ,a jej piosenka jest beznadziejna .Nie porywa ,bez refrenu,który by wpadał w ucho .Co innego MichałSzpak to diament ,nikt obecnie mu nie dorównuje.


Gość | 27 marca 2017, 19:34

Kaska przy Dodzie to karzełek sceny. Doda ma energię i mocny głos, kaska ma głos gorszy od Dody i nie ma energii ani charyzmy dlatego tak ciągle epatuje nagością, jak wiele dziewczyn przez łóżko i ciało do kariery i liczy na to ze jak nie piosenka zostanie zapamiętana to przynajmniej jej nagie sesje, niby dla ratowania zwierzat co jest czystą hipokryzją bo gołą du p ą zwierząt nie uratuje- to jest żenujące żeby tak nadrabiać brak umiejętności, a przy kazdym wywiadzie podkresla jaką to miała nagą sesję- niech sie zastanowi czy chce śpiewać czy świecić gołym zadem.


Gośćk | 27 marca 2017, 19:20

do xnn chcesz to chwal moś a nie hejtuj Szpaka, bo kiedyś ktos postapi tak z tobą lub z Kaśką. Jestes już na etapie psychofana k. Moś skoro twierdzisz bzdury o jej wokalu. Czy ci się to podoba czy nie to Michał ma lepszy i mocniejszy wokal, o skali 4 oktawy, kaska niestey nie ma tyle oktaw i czesto nie spiewa tylko krzyczy , a ty widać na koncertach Michała nie byłeś, a do hejtowania pierwszy. O piosenkach kaski też mówią za granicą że są przestarzałe i nudne, skoro ci się podobają takie nudy to słuchaj a nie namawiaj kogokolwiek do wspierania. Wielu fanów Michała wspiera kaskę ale jak będziesz dalej hejtował Michała, to z tego wsparcia sie wycofają, nie tedy droga widzę że z zawiści do Michała, niedługo rozum całkiem cie opuści.


Gość | 27 marca 2017, 18:53

Polacy nie dorośli do konkursów i chyba nie rozumieją idei Eurowizji. Widzowie, słuchacze wybierają piosenkę, która faktycznie im się podoba, a nie głosują na najgorszą, ale na krajową. Nie rozumiem więc komentarzy – musicie głosować na swojego/swoją. Każdy sam wybiera ulubioną piosenkę i na nią głosuje. W tym roku w naszych preselekcjach wg widzów zwyciężyła Carmell. Nie wiadomo, jaką przewagę miała nad Moś i pewnie tego się nie dowiemy. W Szwecji oblicza się to procentowo i przelicza na punkty. U nas po prostu było dziwnie i niejasno, nawet p. Orzech nie łapał. Nie dowiemy się, ile głosów oddano na poszczególne piosenki. Ustawione jury zrobiło swoje. Nikt inny nie miał szans. (tak to wyglądało) Po prostu – miała wygrać Moś, a tu zdziwienie – jakaś Carmell. I tu widzowie mieli rację – tak jak w ubiegłym roku. Z propozycji eurowizyjnych jest naprawdę kilka ciekawych utworów, których można słuchać wiele razy i się nie nudzą – tak, jak Szpaka COYL. Niestety, piosenkę Moś słucha się raz i wystarczy – nie chce się do niej wracać. To nie jest dobra propozycja. Bądźmy realistami. Moś jest miła, uprzejma, ma głos, ale to nie wystarczy – trzeba mieć to coś, magię, która hipnotyzuje i wywołuje jakieś emocje.


Gość123 | 27 marca 2017, 18:42

Wiem, jest to artykuł o Kasi Moś / swoja drogą co za infantylna moda – Kasia Stankiewicz, Kasia Nosowska, Kasia Kowalska, czy w naszym kraju nie ma normalnych Katarzyn?/, ale zdenerwowało mnie stwierdzenie, ża Michał /nie Michałek na szczęście/ Szpak śpiewa niemodne piosenki. Przepraszam, a jakie sa modne? Jeśli takie z mnóstwem technicznych dodatków, zniekształceń /nie znam się na tym/ i jęków na końcu każdego zdania, to ja wolę te niemodne – niczym nie wspomagany głos, żywe instrumenty i dobra dykcja. Do tego ta energia i magiczna osobowość i mamy całego Szpaka? A Kasia? – no cóż, teraz ma swoja chwilę. Ale to tylko chwila.


Gość | 27 marca 2017, 13:47

Dziwne jest to nawoływanie do patriotyzmu w tegorocznej Eurowizji. Nie można złego słowa powiedzieć ani wyrazić swojego zdania na temat tegorocznego reprezentanta Polski na Eurowizję. W tamtym roku wszystkie chwyty były dozwolone. Może jednak wyciągnęliśmy wnioski? Myślę,że niestety wychodzi dalej z nas hipokryzja. Szpak to dziwnie ubrany, niemodna piosenka. Mimo że zachwycił ludzi na całym świecie to i tak dalej Go niszczyć, bo nie mieści się w stereotypowym myśleniu. Eurowizja to specyficzny konkurs kierujący się swoimi prawami i trzeba mieć to coś, żeby się tam przebić. Michałowi z niemodną, starą piosenką , biegającego w kubraczku( dla niektórych) udało się przebić przez cały ten dziwny system i pokazać, że to konkurs piosenki. Piosenka Moś mocna, głos dobry, angielski niesamowity , wizualizacje już na preselekcjach fantastyczne. Pytanie czy to wystarczy, aby porwać ludzi, aby zagłosowali na ten utwór. Trzymam kciuki:-)


Gość | 27 marca 2017, 12:01

Do xxn. Skoro Michał jest dla pana(i) obojętny to skąd tyle nieprzychylnych słów w komentarzu? O lansowaniu i wspieraniu Michała to się nie zgadzam. Michał jest totalnie pomijany , nie grany. Jestem Jego fanką i wiem jak wyglądało to wspieranie eurowizyjne . Hejt, ośmieszanie , obrażanie , które nadal trwa. Nowoczesne piosenki hmm. Co to jest za dziwny trend? Muzyka ma poruszać zmysły, emocje . Chyba ,że czegoś nie rozumiem. Kasia ma dobrą, wyróżniającą piosenkę. Jej angielski jest bardzo dobry, jest miłą, radosną osobą i życzę Jej jak najlepiej. Niestety w tym roku mnie poruszyły dwie inne piosenki i nic na to nie poradzę.:-(


Alana | 27 marca 2017, 10:52

Robimy wszystko by wspierać Kasię. Tak to prawda, że Kasia zyskuje coraz większą przychylność głosujących. Nie rozumiem jak można nie wspierać swoich!!!!! My włosy sobie wyrywamy by Kasia dotarła o jak najwiekszej liczy osób. Czy jestem fanką Kasi Moś? Nigdy o niej wcześniej nie slyszalam. Więc dlaczego to robię??? Bo swoich się wspiera ! W każdym kraju wygląda to tak samo! Może się piosenka nie podobać ale każdy pracuje na swój naród. Trudne to takie ??? W Polsce tak. Jak zawsze.


Gość | 27 marca 2017, 08:44

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo coś jest ze mną nie tak…To jest artykuł o Kasi, więc po co te porównana do Szpaka. Czy to jest na miejscu, żeby porównywać Kasię i tego pana chyba raczej nie. Teraz jest rok pani Kasi Moś i wspierajmy naszą reprezentantkę, Czas hejtu się skończył, teraz trzeba trzymać kciuki, żeby jak najlepiej wypadła. Tak przy okazji, obejrzałam występ i powiem szczerze , że jestem pod wielkim wrażeniem występu. Piękne wykonanie, skromność i doskonała znajomość j.angielskiego.


Gość | 26 marca 2017, 23:58

Tak przeczytałem tu jeden z komentarzy pani, która głosuje za granicą i nie będzie głosować na Kasię…Ja nie rozumiem Polonii. Każda grupa imigrantów wspiera swoich na Eurowizji – zapewne najwięcej głosów z Polski poleci na Ukrainę, a z Niemiec na Turcję, itp. A tu problem, bo za ładna, bo za modna, bo piosenka za poważna….Tysiące powodów. Cóż Polak na Polaka nie może liczyć nigdzie, ani w kraju, ani za granicą. Smutne.


xxn | 26 marca 2017, 23:50

Lubienie Szpaka czy nie lubienie nie ma tu nic do rzeczy. Jest mi obojętny. Moś nie zrobiła kariery jeszcze, bo nie weszła w szpony wytwórni, mimo, że zdaje się dostała niegdyś propozycję. Bez tzw. majorsów-wytwórni, które przejęły rynek i opanowały stacje radiowe, zrobienie kariery w kraju jest trudne. Bo tacy wokaliście nie są grani. Szpak i owszem- wszedł w szpony. Tak więc lansują go, jak mogą i wspierają. Tyle, że oznacza to także ubezwłasnowolnienie. Wizerunkowo też nienajlepiej – bieganie w kapocie muszkietera to raczej nie tędy droga. Owszem głos ma, ale cóż z tego, skoro śpiewa kiepskie piosenki. Zrobi tak, jak mu każe wytwórnia, a nie jak mu serce podpowiada, no chyba, że podpowiada te kiepskie piosenki… Bodajże jego kompozycja „Jestem bohaterem”, niestety, brzmi jak z festiwalu opolskiego lat 70. I jest to ocena, która, powtarzam, nie ma nic wspólnego z sympatią czy antypatią do Szpaka. Ale tak jak należało wspierać Szpaka na Eurowizji, tak i trzeba to zrobić w przypadku Moś.


Gość | 26 marca 2017, 23:15

Do pani, która nie docenia (bo nie lubi?) Szpaka: Szpak ma świetny wokal i ogromne wokalne możliwości (od kontratenoru, przez piękny czysty tenor, po niskie rockowe brzmienie), Kasia ma charakterystyczny mocny głos, ale niewiele może z nim zrobić, a przynajmniej do tej pory nie pokazała, że może… Szpak faktycznie nie ma najlepszych piosenek, ale jedna płyta, to jeszcze nie kariera (wszystko przed nim), Kasia dużo dłużej jest na scenie i, mimo ‚charyzmy i talentu’, jakoś nie zrobiła kariery…może to ona nie jest dość oryginalna i zbyt jednowymiarowa? Nie odmawiam jej talentu (brzmi solidnie i mocno), no i angielski ma bardzo dobry (w przeciwieństwie do Szpaka). Bardzo ją lubię i wspieram, ale też jestem realistką – faworytką nie jest:(


Noms | 26 marca 2017, 22:22

Tak się składa, że na Eurowizji liczy się i uroda i moda. Gorzej właśnie jest z piosenkami. Nigdy nie wiadomo, co wygra. Mnóstwo szajsu jest tam. Ale Kasia jest godną reprezentantką, wstydu nie ma. Trzymam kciuki.


Gość | 26 marca 2017, 22:20

Jeśli zamiast narzekać i spekulować, Polonia odda głosy to mamy duże szanse na zajęcie miejsca w pierwszej dziesiątce. Tutaj liczy się wszystko, również wygląd jak i „występ na żywo”, z którym nie każdy sobie radzi. Wspierajmy swojego reprezentanta!!!!!!!!!!!!! Mnóstwo osób z zagranicy docenia Kasię, my też powinniśmy!


xxn | 26 marca 2017, 22:17

Zachwycacie się Szpakiem, jakby był co najmniej Pavarotti. Ale tak nie jest. Ani nie jest oryginalny, ani nie ma nowocześnie brzmiących piosenek. Faktem jest, że Moś ma znacznie lepszy wokal i piosenkę nowocześnie wyprodukowaną. Nie ma się czego wstydzić – talent, głos, uroda, nowoczesna piosenka. A skoro już jest reprezentantką Polski, to dobrze, aby Polonia ją wspierała. Tak jak robią to inni za granicą wobec swoich.


Ona | 26 marca 2017, 21:55

Polonia poza granicami przyczynila sie w ogromnej mierze do sukcesu Michala w ubieglym roku! Ale to byl Michal ! To jest Michal! I to bedzie Michal! Sama oddalam bardzo duzo glosow na Szpaka! Jesli pani Kasia przejdzie do finalu ( to jest konkurs piosenki a nie mody czy urody) to je swojego glosu nie oddam jak rowniez rodzina czy znajomi! Sorry to nie jest moja bajka- tak to sue teraz mowi…


Gość | 26 marca 2017, 20:39

Świetny głos , charyzmatyczna i zdolna wokalistka. Trzymam za nią kciuki !!!


Gość | 26 marca 2017, 13:11

opinie o piosence Kasi są podzielone, niektórzy zachwycają się jej mocnym wokalem, inni krzywią się, że jest nudno i krzykliwie…więc jak na razie pół na pół:( do tego u bukmacherów jest w okolicach 16 miejsca, to mniej więcej tam, gdzie Szpak w ubiegłym roku, ale Kasia nie ma tej charyzmy, co on i raczej nie zdobędzie tyle votes… za to pewnie dostanie więcej od jury, ale czy to wystarczy, żeby zmieścić się w Top10? wątpię


Dodaj komentarz
×