NewsyJoanna Krupa podpisała kontrakt reklamowy! Będzie konkurencją dla Michała Szpaka. Wiemy, ile zarobi

Joanna Krupa podpisała kontrakt reklamowy! Będzie konkurencją dla Michała Szpaka. Wiemy, ile zarobi

Joanna Krupa reklama lakierów do paznokci
Joanna Krupa reklama lakierów do paznokci
Karolina Badziak
03.03.2017 08:11, aktualizacja: 03.03.2017 10:49

Joanna Krupa to jedna z najbardziej seksownych modelek w Polsce. Robi karierę nie tylko w kraju, ale też za granicą. Prywatnie jest miłośniczką i obrończynią zwierząt. Niedługo zobaczymy ją w nowym programie Misja pies w stacji TVN.

Okazuje się, że praca na planie telewizyjnych shows to nie jest jedyne źródło dochodu modelki. Joanna weźmie udział w kampanii reklamowej lakierów do paznokci. Dostanie za to rekordowe wynagrodzenie, bo aż cztery miliony złotych.  Przypomnijmy, że w podobnych kampaniach w ostatnim czasie mogliśmy oglądać lub wkrótce zobaczymy Michała Szpaka, Patricię Kazadi, Natalię Siwiec czy Edytę Górniak.

Jej umowa z firmą została zawarta na dwa lata. Na udziale w kampanii marki zarobi w sumie aż cztery miliony. To rekordowa stawka – zdradza Faktowi osoba z otoczenia Krupy.

Gratulujemy!

Joanna Krupa na pokazie Paprocki & Brzozowski i najnowszej kolekcji butów marki Kazar 2017. Zdjęcia 2017. Fotki stylizacje
Joanna Krupa na pokazie Paprocki & Brzozowski i najnowszej kolekcji butów marki Kazar 2017. Zdjęcia 2017. Fotki stylizacje
Joanna Krupa - wiosenna ramówka TVN 2017
Joanna Krupa - wiosenna ramówka TVN 2017
  • Joanna Krupa - Martini Asti Vintage 2016 (fot. Instagram)
  • Joanna Krupa - Doskonałość Mody 2017
  • Joanna Krupa na premierze Martini Asti Vintage
  • Joanna Krupa na premierze książki Doroty Williams Modny PRL
  • Joanna Krupa na imprezie swojej fundacji
  • Joanna Krupa na pokazie Paprocki & Brzozowski i najnowszej kolekcji butów marki Kazar 2017. Zdjęcia 2017
  • Joanna Krupa - pokaz Bizuu wiosna-lato 2017
  • Joanna Krupa - wiosenna ramówka TVN 2017
[1/8] Joanna Krupa - Martini Asti Vintage 2016 (fot. Instagram)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także