NewsyDorota Wróblewska oceniła pierwszą kampanię córki Anny Przybylskiej. Wróży jej sukces w modelingu?

Dorota Wróblewska oceniła pierwszą kampanię córki Anny Przybylskiej. Wróży jej sukces w modelingu?

Dorota Wróblewska
Dorota Wróblewska
Martyna Wojciechowska
06.10.2016 22:38, aktualizacja: 06.10.2016 23:01

Córka zmarłej 2 lata temu Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka niedawno zadebiutowała w kampanii marki Reserved. 14-letnia Oliwia promuje w niej najnowszą kolekcję ubrań dla dzieci i młodzieży. Już na pierwszy rzut oka widać podobieństwo do obojga rodziców, a w szczególności do Przybylskiej. Zdjęcia z kampanii postanowiła skomentować Dorota Wróblewska. Producentka pokazów mody bardzo pozytywnie oceniła zarówno samą modelkę, jak i fotografie. Na swoim Facebooku napisała:

Nowa kampania Reserved i w głównej roli córka Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka. Ładna czternastolatka, fajne zdjęcia i stylizacja. Jest swieżość, radość i swoboda. Bez zadęcia, ekstrawagancji i przerysowania.

Zgadzacie się z jej zdaniem? Jak oceniacie tę kampanię?

Oliwia Bieniuk - sesja zdjęciowa i kampania promocyjna sieciówki
Oliwia Bieniuk - sesja zdjęciowa i kampania promocyjna sieciówki
  • Oliwia Bieniuk dla Reserved - sesja 2016
  • Oliwia Bieniuk dla Reserved
  • Jaką markę reklamuje Oliwia Bieniuk?
  • Oliwia Bieniuk - sesja zdjęciowa i kampania promocyjna sieciówki
  • Oliwia Bieniuk Reserved
  • Oliwia Bieniuk dla Reserved cała sesja
  • Kampania Reserved z Oliwią Bieniuk
[1/7] Oliwia Bieniuk dla Reserved - sesja 2016
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także