NewsyDorota Wellman nadal będzie twarzą sieci supermarketów? Mamy komentarz!

Dorota Wellman nadal będzie twarzą sieci supermarketów? Mamy komentarz!

Dorota Wellman ma sobowtóra
Dorota Wellman ma sobowtóra
Martyna Wojciechowska
30.09.2016 15:20

Pisaliśmy już o tym, że w Wiadomościach TVP Dorotę Wellman nazwano twarzą niemieckiej sieci supermarketów. Choć te obraźliwe słowa błyskawicznie obiegły internet, sama zainteresowana postanowiła milczeć w tej sprawie.

Bartosz Gomółka z agencji BBDO powiedział, że tak ostra krytyka dotyka nie tylko Wellman, ale i samą markę Lidl. Po tej sytuacji niektórzy zastanawiali się nawet, czy ze względu na jej poparcie Czarnego Prostestu, Lidl rozwiąże z nią umowę. W końcu doczekaliśmy się opinii w tej sprawie.

Rozważając sytuację mniej teoretycznie: kontekst polityczny prawie zawsze jest dla marki problematyczny i lepiej się w nim nie pojawiać. Pytanie brzmi, czy więcej szkody przynosi atak wiadomości na ambasadorkę marki, czy zrywanie współpracy - co na pewno spotkałoby się także z oburzeniem wielu klientów. Moim zdaniem, burze w szklance wody po prostu trzeba spokojnie przeczekać - powiedział Bartosz Gomółka.

Jak mówi Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Commuications, marce Lidl nie opłaca się rezygnować ze współpracy z Dorotą Wellman. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz zobaczymy ją w reklamach w towarzystwie Karola Okrasy i innych gości.

Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman z kim poprowadzi Dzień Dobry Wakacje TVN
Dorota Wellman z kim poprowadzi Dzień Dobry Wakacje TVN
Najpiękniejsze polskie dziennikarki według Krzysztofa Gojdzia - Dorota Wellman
Najpiękniejsze polskie dziennikarki według Krzysztofa Gojdzia - Dorota Wellman
Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman Kobietą Roku Twojego Stylu 2016
Dorota Wellman ma sobowtóra
Dorota Wellman ma sobowtóra
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także