NewsyJest decyzja w sprawie "M jak Miłość". Czy to koniec uwielbianego przez widzów serialu?

Jest decyzja w sprawie "M jak Miłość". Czy to koniec uwielbianego przez widzów serialu?

Jest decyzja w sprawie "M jak Miłość". Czy to koniec uwielbianego przez widzów serialu?
Karolina Stęclik
23.03.2016 20:10

Niedawno fani M jak Miłość doświadczyli chwil grozy. W mediach pojawiły się spekulacje, że jeden z najbardziej lubianych serialów Polaków znika z anteny telewizyjnej Dwójki. Głównym powodem miały być wysokie koszty produkcji.

Na oficjalnej stronie serialu pojawiło się dzisiaj specjalne oświadczenie, z którego dowiadujemy się, co dalej z produkcją:

Producent serialu „M jak Miłość” ma przyjemność powiadomić o decyzji Telewizji Polskiej S.A. o dalszej emisji odcinków serialu. Program będzie emitowany o tej samej, stałej porze na antenie TVP2 co najmniej do końca 2016 roku - czytamy

Okazuje się, że M jak Miłość jest nie tylko najpopularniejszym serialem TVP ale i najbardziej opłacalnym. Produkcja przynosi stacji wysokie zyski:

Ceny reklam przy „M jak Miłość” są najdroższe pośród wszystkich pozycji TVP2. Jednocześnie koszty produkcji „M jak Miłość” są jednymi z najniższych pośród wszystkich polskich seriali w podobnym formacie emitowanych w prime time, dlatego „M jak Miłość” jest serialem dochodowym, który przynosi zyski Telewizji Polskiej - czytamy w oświadczeniu.

Za co widzowie tak kochają serial?

M jak Miłość" jest serialem misyjnym, ponieważ promuje tradycyjne, rodzinne wartości oraz porusza ważne problemy społeczne. Dlatego bardzo się cieszymy, że kontynuujemy emisje serialu na antenie Telewizji Publicznej, z którą jesteśmy związani od 16 lat - powiedział Tadeusz Lampka, prezes MTL Maxfilm.

Wszystko wskazuje na to, że widzowie będą mogli jeszcze trochę się nacieszyć losami rodziny Mostowiaków :)

Cieszycie się? Oglądacie M jak Miłość?

"M jak Miłość" nie zniknie z antenty co najmniej do końca roku
"M jak Miłość" nie zniknie z antenty co najmniej do końca roku
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także