NewsyBędzie polska wersja amerykańskiego Esquire. Już jesienią w kioskach w całym kraju

Będzie polska wersja amerykańskiego Esquire. Już jesienią w kioskach w całym kraju

Będzie polska wersja amerykańskiego Esquire. Już jesienią w kioskach w całym kraju
Izabela Wodzińska
26.09.2014 16:23, aktualizacja: 26.09.2014 17:08

Wiemy, kto zostanie redaktorem naczelnym

Esquire to ekskluzywny magazyn dla mężczyzn. Pierwszy jego numer pojawi się jesienią w kioskach. Na świecie magazyn odniósł spektakularny sukces. A jak będzie w Polsce? Naczelnym został Filip Niedenthal, który był wicenaczelnym “Harper's Bazaar" oraz redaktorem naczelnym “Podróży” oraz zajmował się modą w dwutygodniku VIVA!.

"Esquire Polska wzoruje się na wydaniu oryginalnym, amerykańskim. Będziemy kłaść jednak duży nacisk na tematy polskie, rodzimych bohaterów. Poruszamy wszystkie tematy, od najpoważniejszych po ciekawostki z popkultury.  W odróżnieniu od innych polskich tytułów skierowanych do mężczyzn Esquire stawia na luksus – co nie znaczy, że jesteśmy snobami. Zależy nam na wyłonieniu tego, co rzeczywiście wartościowe, najwyższej jakości, czy to garnitur szyty na miarę, czy najlepszy food truck w mieście. Stawiamy na luksus " - mówi naczelny magazynu Filip Niedenthal.

Ma to być najlepszy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn. Co będzie w środku?

"Planujemy wywiady z charyzmatycznymi postaciami obu płci, reportaże, sylwetki, listy i rankingi, sesje mody, przewodniki, poradniki, przepisy" - mówi mi na koniec naszej rozmowy Filip.

Magazyn powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla dżentelmenów. Jego współpracownikami w przeszłości byli m.in. Hemingway oraz Scott Fitzgerald.

Filip Niedenthal
Filip Niedenthal
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także