ModaFanom aż odebrało mowę! 42-letnia Angelina Jolie w nowej sesji wygląda lepiej niż kiedykolwiek!

Fanom aż odebrało mowę! 42‑letnia Angelina Jolie w nowej sesji wygląda lepiej niż kiedykolwiek!

Angelina Jolie reklama perfum
Angelina Jolie reklama perfum
Elwira Szczepańska
20.03.2018 15:00

Angelina Jolie mimo skandalu z rozwodem ciągnącego się za nią od ostatnich kilku miesięcy wciąż na nowo zaskakuje fanów i udowadnia im, że nie ma jeszcze w show-biznesie kobiety zdolnej odebrać jej miano "najpiękniejszej kobiety świata". Choć jej małżeństwo z Bradem Pittem to już właściwie przeszłość, a pierwsze przesłuchania w sprawie unieważnienia związku odbędą się lada dzień, gwiazda nie zwalnia tempa i wciąż pracuje. Tym razem zachwyciła fanów w nowej kampanii marki Guerlain.

Na zdjęciach do materiałów promocyjnych związanych z nowym zapachem Angelina wygląda zjawiskowo. Podkreślono w niej to, co najpiękniejsze - smukłą, łabędzią szyję, duże oczy o tajemniczym spojrzeniu i wydatne, lekko wydęte usta. Czerwona szminka w jej wypadku w zupełności wystarcza by nie sposób było odwrócić wzroku. Biała stylizacja w połączeniu z tatuażami, nieporządną fryzurą i uwodzicielskim spojrzeniem, któremu poświęcono szczególną uwagę - właśnie taką Angelinę fani kochają najbardziej.

Prosty koncept, czarno-białe fotografie. Idealna.

Jak wam się podoba?

  • Angelina Jolie w kampanii Guerlain
  • Angelina Jolie w Los Angeles na gali rozdania nagród dla operatorów filmowych.
  • Angelina Jolie w Los Angeles na gali rozdania nagród dla operatorów filmowych.
  • Angelina Jolie cała w czerni w siedzibie NATO w Brukseli
  • Angelina Jolie na zakupach w Paryżu, styczeń 2018
  • Angelina Jolie - Critics Choice Awards 2018
  • Angelina Jolie w kampanii Guerlain
  • Angelina Jolie w kampanii Guerlain
  • Angelina Jolie w kampanii Guerlain
  • Angelina Jolie w kampanii Guerlain
  • Angelina Jolie – BAFTA 2018
  • Brad Pitt i Angelina Jolie – Oscary 2014
  • Angelina Jolie – Oscary 2012
[1/13] Angelina Jolie w kampanii Guerlain
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także