Szukaj
Szukaj
Szukaj
Dziś niedziela, 25.06.2017

Katarzyna Cichopek, Karolina Malinowska, Monika Mrozowska dbają o bezpieczeństwo swoich dzieci?

Superfotelik


Gwiazdy wspierają akcję Nest Banku

Nest Bank to bank, który swoją ofertę kieruje przede wszystkim do rodzin. W Warszawie odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiono najnowszą propozycję produktu finansowego skierowanego do rodzin z dziećmi. Superfotelik to oferta połączona z kampanią społeczną, która propaguje bezpieczeństwo dzieci podczas podróży samochodem. Nest Bank oferuje kredyt 0 procent na zakup pierwszego fotelika samochodowego dla dziecka. Podczas konferencji prasowej eksperci m.in przedstawiciele policji oraz specjaliści z fotelik.info, który jest partnerem akcji, zwracali uwagę jak ważny jest dobór odpowiedniego fotelika dla dziecka.

W roli ambasadorów akcji na konferencji poprowadzonej przez Tomasza Kammela pojawiły się gwiazdy, które same są rodzicami i dla których bezpieczeństwo ich dzieci jest wyjątkowo ważne: Katarzyna Cichopek z mężem Marcinem Hakielem, Karolina Malinowska, Monika Mrozowska oraz Justyna Tomańska z mężem Mariuszem Totoszko. 

Gwiazdy zwracały uwagę, że fotelik samochodowy jest zdecydowanie najważniejszym elementem wyprawki dla dziecka, ale nie wszystkich rodziców stać na taki wydatek. Jak pokazują badania zrealizowane przez Biostat na zlecenie Nest Banku – tylko połowa z nich kupiła lub planuje dokonać zakupu przed narodzinami maleństwa. Dlatego w pełni poparły kampanię Superfotelik – Chroni na bank! Akcja ta ma uświadomić rodzicom skalę problemu, a także ma za zadanie propagować wiedzę na temat właściwego doboru fotelika samochodowego.

Nasz bank koncentruje się na potrzebach rodzin, a jedną z najważniejszych jest bezpieczeństwo dzieci. Rozumiemy to i dlatego chcemy umożliwić każdej polskiej rodzinie zakup fotelika samochodowego, który zapewni dziecku odpowiednią ochronę. Uruchamiając zupełnie bezpłatny kredyt na fotelik, dbamy o bezpieczeństwo rodzin. Spełniamy tym samym naszą obietnicę – mówi Bartosz Chytła, wiceprezes zarządu Nest Banku

Już wkrótce rozpoczną się wakacje, czas wzmożonego ruchu. Przed planowanym wyjazdem warto sprawdzić czy fotelik samochodowy pasuje do wzrostu i wagi dziecka. Niestety, jak pokazują badania, świadomość na temat przewożenia maluchów wciąż jest bardzo niska:

Kampania Superfotelik ma pomóc rodzicom w zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno w podróży jak i w finansowaniu dobrze wybranych rozwiązań. Jesteśmy skoncentrowani na potrzebach rodzin i to dla nich będziemy rozwijać ofertę przyjaznych produktów bankowych, na których mogą polegać – mówi Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu

Bardzo podobają nam się takie inicjatywy! Oby ich przesłanie z powodzeniem trafiało do młodych rodziców.

Plejada gwiazd na pokazie Macieja Zienia: Małgorzata Rozenek, Edyta Herbuś, Aneta Kręglicka, Monika Olejnik

Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel - Nest Bank Superfotelik 2017

Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel – Nest Bank Superfotelik 2017

Justyna Tomańska i Mariusz Totoszko z córką - Nest Bank Superfotelik 2017

Justyna Tomańska i Mariusz Totoszko z córką – Nest Bank Superfotelik 2017

Czy lubisz szybkie samochody?



Komentarzy: 1


GGość | 13 czerwca 2017, 22:44

Aż trudno uwierzyć, że jakiś bank zaangażował się w tego typu akcję. Brawo


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

×