ExclusiveTo nie były bajkowe wakacje! Kinga Rusin o kulisach swojej podróży życia: "Jestem zmęczona. Ani razu nie leżałam na plaży" [WIDEO]

To nie były bajkowe wakacje! Kinga Rusin o kulisach swojej podróży życia: "Jestem zmęczona. Ani razu nie leżałam na plaży" [WIDEO]

Kinga Rusin opowiedziała o kulisach podróży
Karol
03.08.2017 15:07

Kinga Rusin kocha podróże. Często bywa za granicą w celach służbowych i jako jedna z nielicznych Polek brała udział w kilku edycjach rozdania Oscarów. Prowadzi także program Agent - można pomyśleć, że dziennikarka właściwie nie rozpakowuje walizek lub, co pewnie bardziej adekwatne, po prostu nieustannie je przepakowuje. Wielu zazdrości jej takiego życia i nic dziwnego, bo rajska podróż, w którą zabrał ją ukochany Marek Kujawa pozwoliła Rusin zajrzeć do najpiękniejszych zakątków świata. Co o swojej przygodzie mówi sama zainteresowana?

Gwiazda przyznała, że nie rozpatruje tej podróży w kategorii wakacji. Czasu na odpoczynek miała bardzo mało, ale mimo wszystko nie zmieniłaby nic:

Nie traktuję tego jako wakacji. Wakacje kojarzyły mi się do tej pory i chyba większości ludzi z odpoczynkiem, z oderwaniem się od rzeczywistości. To była podróż życia, fizycznie bardzo wykończająca. Byliśmy w 9 państwach, zobaczyliśmy ponad 40 wysp, 40 razy lecieliśmy samolotami różnymi, przemieszczaliśmy się promami, statkami, zobaczyliśmy kilka archipelagów. Zrobiliśmy ponad 20 tysięcy kilometrów. Ani razu nie leżałam na plaży. Mieliśmy bardzo precyzyjnyy plan, nawet jak byliśmy na pięknej, dziewiczej plaży to patrzyliśmy na zegarek i mówiliśmy: "Okej, mamy 20 minut". W związku z czym takie było zamierzenie. Jestem bardzo szczęśliwa, bo zobaczyłam coś o czym marzyłam, ale tak fizycznie jestem zmęczona - zdradziła gwiazda

Te liczby robią wrażenie. 40 wysp, 40 lotów, 20 tysięcy kilometrów. Najpiękniejsze miejsca na świecie, wspomnienia, których nic jej nie odbierze i setki niezwykłych zdjęć. Warto było się trochę pomęczyć!

Mimo wszystko, dobrze mieć Kingę znów w kraju. Kto lepiej poprowadzi Dzień Dobry TVN, jeśli nie ona? ;)

Opalona Kinga Rusin na wakacjach
Kinga Rusin z wiankiem na głowie
  • Kinga Rusin - Jesienna Ramówka TVN 2017
  • Kinga Rusin na wakacjach bez makijażu
  • Kinga Rusin na wakacjach
[1/14] Kinga Rusin - Jesienna Ramówka TVN 2017
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.