ExclusiveGwiazdy Instagrama walczą ze smogiem!

Gwiazdy Instagrama walczą ze smogiem!

Maseczka Aviva
Maseczka Aviva
Redakcja
22.11.2017 12:12, aktualizacja: 24.11.2017 13:45

14 listopada Aviva wystartowała z programem społeczno-edukacyjnym „Wiem, czym oddycham”. Jego celem jest zwiększenie świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak mu przeciwdziałać. Najważniejszą częścią działań jest program społeczny, w ramach którego Aviva zwiększy o 300 liczbę zewnętrznych czujników firmy Airly monitorujących jakość powietrza w Polsce.

Od 14 listopada do 10 grudnia na stronie www.wiemczymoddycham.pl każdy może zgłosić miejsce, w którym ma zostać umieszczony zewnętrzny czujnik. Akcja skierowana jest do mieszkańców, którzy chcą wiedzieć, czym oddychają, a także przedszkoli, szkół, gmin, organizacji pozarządowych, wspólnoty i spółdzielni mieszkaniowych. Czujniki otrzyma 100 lokalizacji, które zgromadzą największą liczbą głosów w głosowaniu internetowym. Fundacja Aviva wskaże również kolejne 50 lokalizacji z puli zgłoszonych w konkursie, aby uzupełnić luki w sieci czujników na mapie Polski.

Aviva przygotowała specjalny spot do telewizji, internetu i kin:

Na stronie www.wiemczymoddycham.pl Aviva udostępnia także materiały edukacyjne i poradnikowe dotyczące smogu i praktycznych sposobów przeciwdziałania jego wpływowi na zdrowie. Firma zaprosiła też do współpracy ekspertów oraz influencerów, którzy będą promotorami akcji.

Warszawski biegacz w kampanii Aviva
Warszawski biegacz w kampanii Aviva
Zabij grubasa w kampanii Aviva
Zabij grubasa w kampanii Aviva
Run the world w kampanii Aviva
Run the world w kampanii Aviva
Mum and the city w kampanii Aviva
Mum and the city w kampanii Aviva
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także